Noutăți

General

Mai mult beton transportat, rentabilitate mai mare

Avantajul furnizat de șasiul cu greutate specifică redusă al lui MAN TGS 32.400 echipat cu mixer de beton, în ceea ce privește sarcina utilă.

Calculul este simplu: dacă transporți mai mult beton pe zi, veți crește vânzările și profitul. Acest lucru este obținut nu numai de numărul de curse tur-retur pe zi, ci și prin creșterea cu aproximativ 0.5 metri cubi a încărcăturii pentru fiecare transport tur-retur.

Greutatea permisă pentru vehiculele cu patru axe în România este de 32 tone. Betonul este o încărcătură grea – calcultat în mod normal la aproximativ 2.35 tone per metru cub. Vehiculele cu o capacitate a tamburului mixer-ului de 9 metri cubi sunt larg răspândite printre companiile de transport beton din România și, în conformitate cu legea, pot fi încărcate cu aproximativ 7 - 7.5 mc de beton.

Cu cât șasiul vehiculului permite o încărcare mai mare, cu mai mult beton poate fi încărcat tamburul mixer-ului. MAN TGS 32.400 8x4 BB cu patru axe a fost special dezvoltat pentru acest scop – fără a fi făcute compromisuri în termeni de spațiu și confort pentru șofer sau pasager, economie și potrivire pentru industrie.

Poate poate transporta în jurul a 8 metri cubi de beton cu aceeași dimensiune a tamburului mixer-ului. Astfel, din calculul bazat pe 9 transporturi dus-întors pe zi, reiese că un șasiu MAN cu mixer de beton cu șarcină optimizată permite transportul suplimentar a 10 tone de beton.

MAN TGS 32.400 cu patru axe îndeplinește perfect cerințele industriei. Acesta oferă un cadru din oțel de înaltă rezitență optimizat din punct de vedere al greutății, un propulsor ușor dar puternic de 400 CP din seria D26 Common Rail cuplat la o cutie de viteze MAN TipMatic. Distanța de 2.505 mm dintre a două și a treia axă, asigură dimenisiuni compacte vehicului și manevrabilitate optimă, atât în trfic cât și pe șantierele de construcții.

Acesta vine echipat cu un set uniform de anvelope 315/80 R 22.5, toate montate pe jante de aluminiu, rezervoare de 300 litri de carburant și 35 litri de AdBlue, o spațioasă și bine organizată cabină M și sistem de evacuare Euro VI parțial ridicat în spatele cabinei. Această dispunere reduce circulația praful de pe șantierele de construcții cauzată de fluxul de gaze de evacuare. Prin urmare, șasiul are o greutate în jurul a 9.360 kg, cu rezervoarele de combustibil și apă goale.

Sarcina utilă rămâne la exact 8 metri cubi de beton în fiecare caz pentru producătorii mixerului de beton și a rezervoarelor umplute cu carburant, AdBlue și 300 litri de apă – ambele proiectate pentru 9 metri cubi – plus șofer, pentru a se conforma cu greutatea maximă admisă de 32 de tone.

Funcția de mers în gol inclusă în cutia de viteze MAN TipMatic folosește cuplul mare al motorului la viteze mici, furnizând un confort excelent la condus încet și economii de combustibil importante.

În cadrul târgului internațional Bauma 2016, vor fi prezentate noi îmbunătățiri aduse modelul TGS 32.400 8x4 BB: MAN va introduce o axă dublă hipoidă ușurată cu o capacitate de încărcare de 11.5 tone care va crește sarcina utilă cu aproximativ 180 kilograme, comparativ cu axa hipoidă standard, care are o capacitate de încărcare de 13 tone.

Șasiul MAN este de asemenea disponibil și pentru versiunea cu volan pe dreapta. Pe piețele unde nu este stipulată o greutate maximă admisă de de 32 tone, greutatea vehiculului este aprobată până la 34 tone.

Menu